Loot Crate - Mart Kutusu İncelemesi


Merhaba herkese, bu yazımda Loot Crate mart kutusunun incelemesini yapacağım. Basitçe Loot Crate'ten bahsetmek gerekirse, aylık abonelik sistemi olan ve her ay sonunda size her ay değişen temasına göre bir kutu geek eşyası yollayan bir site. Look Crate değişik seçenekleride, farklı kategoriler için bulunmakta.
Loot crate kendisi oyuncu ve geek kutusu olarak tanıtılıyor ama bunun yanında DX modeli daha kaliteli ürünler sunan ama daha pahalı bir versiyonu, anime ve manga severler için Loot Crate Anime, oyuncular için Loot Crate Gaming ve ilginç bir tema olarak köpekler için geek oyuncaklar olan Loot Crate Pets versiyonları bulunmakta.

Bunların haricinde 2 ayda bir yayınlanacak olan Loot Crate Firefly versiyonu var (dizi + Serenity filmi ile ilgili eşyalar), tek seferliğine üretilmiş Star Wars ve Call of Duty Setleri bulunmakta ayrıca. Star Wars ve Call of Duty aylık değil sadece tek sefer alacağınız kutular. 

Hep kutu dedim, değişik seçenekleri var dedim, son olarak Loot Crate LVL UP+ paketi var. Bu tamamen giyim ve aksesuar kategorisinde iş yapan bir alt kategori. Bu kategori kendi içindede dörde ayrılmakta. Her ay yine kategori var ve bu kategoride ürünler gönderilmekte bu seçenekte de. İlk seçenek socks, her ay 2 çorap çifti yolluyor "geek" temalı, t-shirts, 5xl bedenine kadar her ay bir tshirt yolluyor size, wearables, burada biraz kategori geniş bere çıkma ihtimali de var, kazak, polar da olabilir ve son olarak accesories, aksesuar seçeneğinde ise takı, atkı gibi seçenekler gönderilmekte her ay adresinize. 

İlk defa sipariş verdim ben, kargolandığı an size kargo takip numarası geliyor ve kargo tarihinden itibaren 4 günde benim elime ulaştı ve kutu gayet sağlamdı.

Abonelikler 1 ay, 3 ay, 6 ay ve 1 yıllık olarka değişiyor. Ne kadar uzun bir seçenek alırsanız, aylık ödeyeceğiniz ücret o kadar düşmekte. Şunu belirtmemde fayda var, şu anda yeni Türkiye'ye yolluyorlar ve sitelerinde bölgeyi Türkiye seçtiğinizde fiyatlar güncellenmesine rağmen yanında dolar etiketi kalıyor. Gördüğünüz fiyatlar, bölgenizi değiştirdikten sonra TL cinsinden, bi an gözünüz korkmasın :) Eğer daha fazla bilgi isterseniz aşağıdaki resime tıklayarak ulaşabilirsiniz sitelerine.


Bu ayki kutuya gelecek olursak, Batman vs Superman filmi geliyor şerefine tema "Versus". Kutu ufak siyah bir kutu gayet sade, siyah bir kutu, üzerinde Loot Crate yazıyor başka bir şey yazmıyor.
 

Kutuyu açtığımızdai kutunun içinin o ayın teması şeklinde tasarlandığını görebiliyoruz, bu ayda versus temasına uygun ALien vs Predator tasarımında kutunun içini tasarlamışlar. Kutuyu açtığımızda içindeki ürünler gözümüze çarpıyor ve sonrasında kutuyu boşalttığımızda, kutuyu tamamen ters çevirip, ayın temasına uygun tasarlanmış kısmı dışarı getirerek kutuyu yeni görünümü ile kullanabiliyoruz. Bence harika bir fikir gerçekten, her ay standart bir kutu, ama temasına uygun değişik bir iç ve isteyen ters çevirip bu yüzü kullanabiliyor, gerkeçten çok akıllıca bir seçim.

   

Kutudan bir adet t-shirt çıkıyor. Star trek:mirror images filmi için yapılmış bir afiş gibi, Spock'ların karşı karşıya geldiği bir poster, tshirt baskısı olarak kullanılmış. T-shirt seçiminde beni pek memnun etmedi açıkçası, kaliteli hoş bir t-shirt ama en basitinden bir Batman vs Superman çıksaydı bile t-shirt çok daha iyi bir seçim olurdu bence. Ürün kaliteli, bskı kaliteli ama seçim yanlış bence burada.


Kutudan bu aya özgü Loot Crate dergisi çıkıyor. Dergi ufak, içerisinde hem sistemin nasıl çalıştığını anlatan yazılar, loot crate abonelerinin resimleri, kutunun nasıl ters yüz edilip kullanılacağı, ve çeşitli komik makaleler bulunuyor. Tatlı bir seçim olmuş. Bir başka eşya kutudan çıkan, ayın temasına özgü rozet. Bu ayki versus temasına uygun yine Alien vs Predator rozeti koymuşlar.Her ay temaya özgü çıkan bir eşye bu kutudan ve Loot Crate websitesine gittiğinizde ekstra olarak dijital bir içeriğe sahip olabiliyorsunuz, mesela çizgiroman. Bunara ilave bir mobil oyun reklamı çıkıyor ayrıca. Android ve ios cihazlar için Word Gush adlı bir oyunu sunuyor bu ay bize Loot Crate.

   

Versus demişken artık Batman ve Superman'den bahsetmemek olmaz. Bir BvS temalı kağıt cüzdan çıkıyor. Hoş tema ama biraz basit bir cüzdan gibi tamamen kağıttan, geri dönüştürülmüş malzemeden yapılmış. Ben pek güvenemedim ama üreticinin de yırtabiliyorsan yırt dene youtuba koy gibi bir iddasıda var, ürünlerinin sağlam olduğunu savunuyorlar.

   

Kutumuzun içerisinden bir başka kutu daha çıkıyor. Alien vs Predator kutusu. İçerisinden bir mini figür çıkıyor, bobblehead tarzında. Predator veya alien çıkabilir şansınıza. Benim şansıma Predator çıktı (Alien istiyodum ben ya !) Hoş bir ürün yine güzel bir figür, benim tek sorunum son dönemde geek figürlerinin ve karakterlerinin sevimleştirilerek pazarlanmasını sevmiyorum. Seveni için hoş, benimde koleksiyonuma katacağım bir ürün ama belki daha ciddi bir figür beni daha mutlu ederdi ama tamamen benim görüşüm bu.


Ve en güzelleri sona saklamak istedim. Öncelikle Harley Quinn, Loot Crate için özel tek basım çizgi romanı çıkıyor. Temaya ne kadar uydu bilemiyorum ama benim en sevdiğim bayan karakterin çizgi romanını ve özel bir sayıyı bana vermesi beni çok mesut etti :) 


Son olarak bir bere bizi karşılıyor kırmızı biir bere ve önünde Daredevil logosu! Gerçekten çok kaliteli malzemesi olan bir bere, orjinal Marvel lisanslı bir bere. Berenin yanında ufak bir yazı parlıyor, "reversible". Bereyi ters çevirdiğimiz de bere griye dönerek önce bir Punisher logosu beliriyor. Açıkçası daredevil 2. sezonu gelmişken çok güzel bir düşünce. Bere muhteşem hem kalite hem çift taraflı olması hem teması, içimden kış günü niye gelmedin diye söylendim bereye. Bu ürünle ilgili tek sıkıntı bence çoğu kişinin hiç düşünmeden Punisher tarafını kullanacak olması. Şaka bir yana kusuru olmayan çok hoş bir ürün.

 

Sonuca gelecek olursam, bu ay bere ve çizgiroman beni çok etkiledi, Batman vs Supermanle ilgili sadece bir kağıt cüzdan olması çok üzdü, t-shirt seçimi bence yanlış tı. Burada çok yorum yapmayacağım çünkü bana hitap eden ürün başkasına etmeyebilir ama tam terside söz konusu, yazıyı okuduktan sonra kendi değerlendirmenizi yaparsınız. Abone olmalı mı peki? Bence mümkün ama temaları iyi takip etmek lazım. Bir sefer size uygun bir tema geldiğinde 1 aylık bir abonelik başlatıp deneyebilirsiniz bence.

Loot Crate'e ulaşmak için: Loot Crate

Herkese iyi günler!

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.